niedziela, 7 lipca 2013

Aktualizacja lakierowych zbiorów

Od ostatniej aktualizacji Lakierowego Przewodnika minęło naprawdę mnóstwo czasu, a moja kolekcja zwiększyła się o kilka(dziesiąt) nowych buteleczek. Dlatego też, dziś zapraszam Was na zaktualizowaną lakierową odsłonę.

Dla przypomnienia:
Wcześniej kolekcja prezentowała się tak *klik* (za kilka dni 'stary' przewodnik zniknie i zastąpi go ten post).
Jak możecie zobaczyć na poniższych zdjęciach, pojawiło się trochę nowości i zmieniłam część wzorników z mlecznobiałych na przeźroczyste.Ma to swoje plusy zwłaszcza przy topach.
Stan buteleczek w styczniu 2013: 124 sztuki

Klikając w nazwę lakieru przeniesiecie się do mani z jego użyciem (o ile takie pojawiło się na blogu).

  1.  Golden Rose Miss Selene nr 149
  2. Mollon nr 13
  3. Golden Rose Miss Selene nr 208
  4. Golden Rose Miss Selene nr 201
  5. Miss Sporty nr 345
  6. Wibo Extreme Nails nr 52
  7. Golden Rose Clasic nr 30
  8. Golden Rose nr 314
  9. NYC nr 133
  10. Vollare nr 351
  11. Revlon Rock
  12. Essence nr 02 (zmierzchowa limitowanka)
  13. Vipera nr 3
  14. Color Club (brak oznaczenia)
  15. Essence Wild Craft nr 03
  16. My Secret nr 117
  17. Catrice nr 420
  18. Wibo Gel Like nr 6 (Miratell)
  19. Colour Alike nr 1

  1. Wibo Express Growth nr 488
  2. Catrice C01

  1. Golden Rose Miss Selene nr 195
  2. Catrice nr 030
  3. Wibo Express Growth nr 351 
  4. Wibo Trend Edition nr 1
  5. Wibo Trend Edition nr 3
  6. Wibo Extreme Nails nr 502
  7. Golden Rose Clasic nr 56
  8. Wibo Trend Edition nr 3
  9. YO XUAN
  10. Catricre nr 860
  11. Wibo Glamour Nails nr 2
  12. Essence nr 03
  13. Opi All Over The Taupe
  14. Golden Rose Clasic nr 60
  15. Wibo Trend Edition nr 1
  16. Wibo Extreme Nails nr 75
  17. Color Club (brak oznaczenia)
  18. Color Club (brak oznaczenia)
  19. Colour Alike 460
  20. Hean 165 


  1. Essence Colour&Go nr 136
  2. Essence Wild Craft nr 02
  3. Wibo Last&Shine Lacquer nr 5
  4. Essence Colour&Go nr 119
  5. Lovely Classic Nail Polish nr 85

  1. Golden Rose Miss Selene nr 121
  2. Wibo Express Growth nr 453
  3. Dor F2
  4. Wibo Express Growth nr 3
  5. Wibo Trend Edition nr 2
  6. Golden Rose Paris nr 238
  7. Wibo Express Growth nr 396
  8. Wibo Express Growth nr 14
  9. Wibo Express Growth nr 480
  10. Dor nr 50
  11. Golden Rose Clasic nr 53
  12. Golden Rose nr 328
  13. Golden Rose Clasic nr 32
  14. Wibo Trend Edition nr 5
  15. Wibo Extreme Nails nr 177
  16. Essence nr 112
  17. Bell nr 16 
  18. Essence nr 109
  19. Evelline nr 604
  20. Wibo Gel Like nr 5 (Jamapi)


  1. Golden Rose Holiday nr 63
  2. Wibo Express Growth nr 486
  3. Wibo Lash&Shine Lacquer nr 3
  4. Wibo Express Growth nr 395
  5. Golden Rose nr 28
  6. Miss Sporty nr 390
  7. Wibo Gel Like nr 9 (The Oleskaaa)
  8. Wibo Gel Like nr 4 (Amethyst)
  9. Kobo nr 6
  10. Sensique nr 154
  11. AllePaznokcie nr 26 (lakier termiczny)

  1. Wibo Express Growth nr 419
  2. Wibo Express Growth nr 391
  3. Golden Rose nr 323
  4. Safari nr 340
  5. Essence r 51 (stara seria)
  6. Safari nr 292
  7. Wibo Extreme Nails nr 362
  8. Sephora nr 80
  9. Wibo Glamour Nails nr 5
  10. Lovely 373
  11. Color Club
  12. Sensique nr 219
  13. Wibo Express Growth nr 484
  14. Revlon 560
  15. Colour Alike nr 450
  16. Wibo Gel Like nr 10 (Miratell)
  17. Wibo Gel Like nr 1 (Jamapi)

  1. Wibo Express Growth nr 413
  2. Wibo Trend Edition nr 1
  3. Bell (brak oznaczenia)
  4. Golden Rose Miss Selene nr 10
  5. Golden Rose nr 327
  6. Eveline nr 518
  7. Wibo Glamour Nails nr 4
  8. Wibo Express Growth nr 49 (przekłamany kolor na zdjęciu)
  9. Miss Sporty nr 346 (przekłamany kolor na zdjęciu)
  10. Golden Rose nr 347
  11. Wibo Express Growth nr 22
  12. Eveline nr 669
  13. Wibo Extreme Nails nr 78 
  14. Color Club
  15. Color Club
  16. Catrice 450
  17. Colour Alike 449
  18. Lovely Gloss Like Gel 402
  19. Wibo Gel Like nr 3 (Bernadetta)
  20. Wibo Gel Like nr 8 (Siouxie)

  1. AllePaznokcie

  1. Wibo Extreme Nails nr 493
  2. Wibo Express Growth nr 353
  3. -
  4. Golden Rose nr 296
  5. Golden Rose nr 350
  6. Safari nr 40
  7. Ados nr 549
  8. Miss Sporty nr 320
  9. Golden Rose nr 194
  10. Golden Rose Miss Selene nr 204
  11. Wibo Trend Edition nr 4
  12. Eveline nr 760
  13. Wibo Express Growth nr 407
  14. Wibo Express Growth nr 482
  15. Paese nr 43
  16. Essence nr 01
  17. Golden Rose Miss Selene nr 206
  18. Sephora nr 70 
  19. Essence Colour&Go nr 127
  20. Wibo Gel Like nr 7 (Gosia, czyli ja)

  1. Sensique nr 162
  2. Catrice nr 350
  3. Lovely Cloasic Nail Polish nr 94

  1. Sephora nr 01
  2. Colour Alike nr 9
  3. Sensique nr 143
  4. Bell nr 16
  5. Lovely Moulin Rouge nr 5
  6. Bell
  7. Golden Rose nr 317
  8. Wibo Glamour Nails nr 3
  9. Lovely Moulin Rouge nr 7
  10. Golden Rose Miss Selene nr 137
  11. Wibo Express Growth nr 229
  12. Dor 26
  13. Wibo Express Growth nr 478
  14. Golden Rose Holiday nr 59

  1.  Essence Vintage District nr 01
  2. Golden Rose Classic nr 23
  3. Wibo Express Growth nr 412
  4. Wibo Glamour Nails nr 1
  5. Sensique nr 215
  6. Wibo Gel Like nr 2 (Siouxie)
  7. Colour Alike nr 453
  8. LM nr 101
  9. Golden Rose  mini nr 170
  10. Golden Rose nr 326
  11. Wibo Express Growth nr 410

  1. Wibo French Manicure nr 1
  2. Wibo Art Liner nr 8
  3. Golden Rose nr 242
  4. Safari
  5. Essence 141
  6. Golden Rose Paris nr 223
  7. Golden Rose nr 240
  8. Dor
  9. Wibo Art Liner nr 13
  10. Sally Hansen Oxide
  11. Wibo Express Growth nr 34
  12. Manhattan 107N

  1. Essence Nail Art Special Effect Topper nr 09
  2. Essence Nail Art Special Effect Topper nr 01
  3. Essence Nail Art Special Effect Topper nr 10
  4. Wibo Futura nr 2
  5. Dor 111
  6. Revlon Slipper
  7. Wibo Futura nr 1
  8. Golden Rose nr 316
  9. Essence Nail Art Special Effect Topper nr 02
  10. Bell Glam Night nr 02
  11. Miss Sporty
  12. Wibo Futura nr 3
  13. Essence Nail Art Special Effect Topper nr 03
  14. Wibo Futura nr 4
  15. Golden Rose Jelly Jewels nr 110

61 komentarzy :

  1. O kurcze, ile lakierów.. to już chyba uzależnienie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. kolekcja godna pozazdroszczenia mnie te bronzy rozłożyły cudne

    OdpowiedzUsuń
  3. o matko, jaka kolekcja! ;)
    piękne lakiery!

    OdpowiedzUsuń
  4. wow pokaźna kolekcja;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedna ze skromniejszych wśród lakieromoaniaczek, ale kompletuję się od dość niedawna :P

      Usuń
  5. chyba też musze się zaopatrzeć w takie wzorniki, to super sprawa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, wzorniki to naprawdę przydatny gadżet!

      Usuń
  6. Bardzo przydatny post :). Kilka odcieni lakierów bardzo mi się spodobało i muszę je kupić :D. Swoją drogą piękna kolekcja :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i cieszę się, że znalazłaś jakieś interesujące kolory :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem dość przeciętna pod względem ilości buteleczek, ale systematycznie ją rozbudowuję :)

      Usuń
  8. o jeejku, ile dobroci! wzorniki to dobra sprawa, chyba bede musiala sie w nie zaopatrzyc. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze polecam skatalogowanie lakierów na wzornikach :)

      Usuń
  9. jak dużo! :D chociaż ja mam chyba bardzo podobną ilość, ponad 100 na pewno... ;) też będę musiała kiedyś zrobić taką akcję ze wzornikami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy dużej ilości lakierów wzorniki to niezbędny gadżet, naprawdę sporo ułatwiają :)

      Usuń
  10. O matko, to moja kolekcja przy twojej wymięka :D Mam może ze 30-40 lakierów, nie liczyłam dokładnie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy zaczynał od kilkunastu buteleczek :)

      Usuń
  11. ja mam ok 80 lakierow, ale przy Tobie to i tak pikus ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 80 to dla 'nie-urodowo-blogowych" osób i tak o dużo za duża ilość :)

      Usuń
  12. Ja mam gdzieś z 20 lakierów. Jakbym miałam ponad sto to raczej nie byłabym z tego dumna. ;) Nie każdy lakier kosztuje 7zł. :P Są lakiery warte z 34zł, np. słynne essie. Kalkuluję ile twoja kolekcja musiała wynosić, a nie wierzę, że wszystkie lakiery zużyjesz. Prawdopodobnie niektóre z twoich 'perełek' się przeterminują. Ale gratuluję pokaźnej kolekcji. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma własne granice pod względem ilości posiadanych buteleczek. Znam osoby, które czują, że mają wszystkie niezbędne kolory zamknięte w 3-5 buteleczkach, znam takie, dla których 30 lakierów to niezbędnik i takie jak ja, które dążą do posiadania wszystkich kolorów na świecie :)
      Nie ukrywam, że moja kolekcja trochę mnie kosztowała. Zbieram je już od dosyć długiego czasu, więc ten koszt nie dał mi w kość, ale chcąc zliczyć wszystkie butelki to wychodzi, że lakieromaniactwo to droga zabawa, a moja kolekcja jest warta trochę gotówki. Jednak warto zaznaczyć, że część lakierów to prezenty od rodziny i znajomych (co kupić Gosi? Kup jej lakier, bankowo się ucieszy) oraz od firm współpracujących (głównie Wibo - bycie ich Ambasadorką pozwoliło poszerzyć mi kolekcję o kilkanaście, jak nie kilkadziesiąt nowych buteleczek). Nie zaprzeczam jednak, że znaczną cześć finansowałam sama.
      Co do kwestii zużycia. Taki sam zarzut dostała kiedyś w komentarzu Urban i po części przytoczę tu Jej argument - nie kupuję lakierów po to by je zużyć. Od dziecka kocham lakiery i zawsze kupienie nowego egzemplarza poprawia mi humor, więc dlaczego mam przestać? Bo ktoś twierdzi, że mam ich za dużo? Myślę, że to moje lakiery i ja nikomu do kieszeni nie zaglądam, więc proszę o to samo :)
      A co do wysychania lakierów to istnieje cała masa przeróżnych rozcieńczalników, choć ja jeszcze nie miałam okazji ich wypróbować, bo moja kolekcja ma się całkiem nieźle.

      I od razu zaznaczam, że nie są to żadne oskarżenia kierowane w niczyją stronę. Po prostu chcę wyczerpać temat od razu, aby później już nie roztrząsać tej sprawy.

      No chyba już wystarczająco wyczerpałam temat :)
      A co do gratulacji - Dziękuję :)

      Usuń
    2. Rozumiem. ;) Napisałam ten komentarz po to, żeby nie było tak słodko i pięknie, bo te lakiery jednak troszkę kosztowały. ;) Każdy jednak ma na jakimś punkcie bzika. Poza tym masz własne pieniądze, więc decydujesz na co wydajesz.
      Jak już napisałaś: ,,Znam osoby, które czują, że mają wszystkie niezbędne kolory zamknięte w 3-5 buteleczkach, znam takie, dla których 30 lakierów to niezbędnik i takie jak ja, które dążą do posiadania wszystkich kolorów na świecie :)" Pewnie dlatego trudno mi zrozumieć twoją ilość lakirów, ponieważ mam ok. 20 lakierów i uważam, że jakbym miała więcej nie potrafiłabym się skusić na pomalowanie paznokci. Za duży wybór. ;)

      Usuń
  13. a ja się przejmuję, że ja mam dużo lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na pocieszenie oglądam zagraniczne (jak i rodzime) kolekcje 600+ i od razu znikają myśli, że mam za dużo lakierów :)

      Usuń
  14. wooow, ale ich dużo :D
    ja mam niewiele lakierów, chyba czas na małe zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy powód jest dobry, żeby kupić nowy lakier :)

      Usuń
  15. ale masz dużo tych lakierów, wow!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam dużo, w granicach (częściowo) zdrowego rozsądku ;)

      Usuń
  16. Przepiękne mają kolory! *.*

    Zapraszam do siebie na konkurs, w którym do wygrania są Conversy!
    http://boskiebransoletki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Imponująca kolekcja ♥ Wpadło mi w oko kilka lakierów ;)
    A wzorniki to genialny pomysł, 2 tyg temu skatalogowałam moją ''kolekcję'' i teraz zastanawiam się jak mogłam bez tych plastikowych cudeniek żyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się zastanawiam jak mogłam bez nich żyć :)

      Usuń
  18. kolekcja multi color cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że moja kolekcja spotyka się z takim uznaniem ;)

      Usuń
  20. dokładnie, to Twoja sprawa! :)))
    gratulacje, ja mam póki co jakieś 40 sztuk :d
    a jakieś 15 minut temu czytałam posta Mani, która pokazała swoją kolekcje -768 sztuk :d

    możesz spać spokojnie hihi
    też często dostaje lakiery, nawet ostatnio mój chłopak sprawił mi kilka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Posty dziewczyn pokazujące ich kolekcje (Mania, Hatsu i wiele, wiele innych) powodują, że nie martwię się, że mam za dużo lakierów i sprawiają, że ciągle dokupuję coś nowego :)
      Najlepsze lakiery to te, za które nie musimy płacić :D

      Usuń
  21. no no pięknie się to prezentuje :D Podliczyłam że jest tu tego 190 lakierów :P Czyli 66 lakierów w pół roku :D Czyli co za pół roku widzimy ponad 260?? :D

    OdpowiedzUsuń
  22. odcienie fioletu, brązu zieleni i pomarańczu to moje ulubione:D

    OdpowiedzUsuń
  23. WOW! Ale zbiory :D:D do wyboru do koloru :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Muszę kupić w końcu te wzorniki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. super kolekcja! ;) fantastyczne kolorki posiadasz.
    ja dorwałam dzisiaj w chińczyki kilka wzorników i też mam zamiar zrobić porządek z lakierami. ale obawiam się że będę musiała jeszcze kilka tych paletek dokupić ;p

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...