wtorek, 13 listopada 2012

Wibo numer 1

Dziś kolejny lakier od Wibo z kolekcji Glamour Diva. Słowem wstępu - cała kolekcjia mocno błyszcząca i karnawałowa. 
Dzisiejszy bohater to buteleczka oznaczona numerem jeden. Taka ruda-pomarańczowa baza z mnóstwem błyszczących złotych drobinek.







Pojemność i cena: 9,5 ml, edit: właśnie zostałam uświadomiona, że lakier kosztuje 6,99 zł
Pędzelek: Typowy
Konsystencja: Typowa.
Krycie: dwie warstwy, nawet trzy jeśli nie lubimy prześwitów
Wytrzymałość: Przy bazie i topie u mnie trzyma się tydzień.




Na paznokciach - hmmm mnie efekt nie zachwycił,chyba ze względu na długość moich pazurków. Myślę, że będzie o wiele lepiej prezentował się na krótkich.
Ze zmywaniem z płytki nie ma większego problemu, ale musimy uważać na wędrujący brokat, bo przy poprawkach bardzo ciężko go usunąć.








16 komentarzy :

  1. mój ulubiony rudzik :) uwielbiam też pomarańczowy kolor - generalnie cała kolekcja kojarzy mi się z bombką choinkową - taka bogata i błyszcząca

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten lakier i jestem w nim zakochana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mój kupiłam za 6.99, ale w sumie wpisuje to się w stwierdzenie "około 10zł";)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój egzemplarz pochodzi z paczki Ambasadorskej, więc nie jestem na bieżąco z ceną :)
      Już poprawiłam.

      Usuń
  4. ładny , byłabym skłonna go kupić

    OdpowiedzUsuń
  5. Miała go kupić, ale potem stwierdziłam, że pewnie tylko raz pomaluję nim paznokcie, więc jednak nie . A teraz tak patrzę i kurde..śliczny jest ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie, to jest to kolor na imprezę! :) Ale na pewno ciekawy, Pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładnie się prezentuje :) idealny na zbliżający się okres świąt i karnawału

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi sie tam efekt podoba i na Twoich paznokciach, ktore sa bardzo super ;DDD mam srebrny lakier z tej serii ale jesczez go nie wyprobowywalam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny jesienny kolor, kojarzy mi się z klonowymi liśćmi :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...