niedziela, 22 grudnia 2013

Produkty, które odmieniły oblicze moich włosów, część IV: Garnier Awokado i Masło Karite


   Po dłuższej przerwie czas na kolejny produkt, dzięki któremu zawdzięczam/łam stan moich włosów po ogromnej ilości eksperymentów z koloryzacją. Odżywka Garnier Ultra Doux Olejek z Awokado i Masło Karite na wizażu zbiera wiele, wiele pochwał i skuszona tak pozytywnymi opiniami wprost musiałam spróbować jej działania na moich włosach. 


  Produkt ten przeznaczony jest dla włosów suchych i zniszczonych, a producent gwarantuje nam łatwość rozczesywania i odżywienie bez obciążania. Włosy mają także stać się *niewiarygodnie* miękkie i błyszczące.


   Sama odżywka zamknięta jest w opakowaniu z miękkiego tworzywa zamykanym na zatrzask. Konsystencja jest gęsta, kremowa. Zapach określiłabym jako dość specyficzny, słodki, nienachalny, jednak wyczuwalny nawet następnego dnia po umyciu włosów.
   Swojego czasu nakładałam ją przy każdym myciu przed którym nakładałam olej Khadi *klik* na dosłownie kilka minut jednocześnie rozczesując włosy przy pomocy TT. Muszę przyznać, że moje włosy pokochały taką mieszankę. Były widocznie nawilżone, mega miękkie, a fale sprężyste. Obciążenia brak. Błyszczenia bez użycia prostownicy niestety też.


   Przy regularnym stosowaniu wraz z olejowaniem włosy wyglądały cudownie, jednak przez ostatni miesiąc mocno je zaniedbałam, a w dodatku na mojej głowie zagościło ombre, co w połączeniu dało efekt delikatnego przesuszenia i zmatowienia. Niemniej jednak zapowiadam poprawę, a w ponownej walce o piękne, błyszczące i długie włosy nadal będzie towarzyszyć mi ta właśnie odżywka, która w obecnym momencie jest moim zdecydowanym KWC. 

Dla ciekawskich skład
Producent: Garnier
Nazwa: Odżywka pielęgnacyjna olejek z awokado i masło karite
Pojemność: 200ml
Cena: ok. 10zł
Dostępność: praktycznie każdy sklep kosmetyczny

21 komentarzy :

  1. Muszę ją zakupić ;) Mam szampon z tej serii i jest bardzo dobry.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tę odzywkę i bardzo się z nią polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie niestety się nie sprawdziła - włosy były przyklapnięte, pielęgnacji też nie odnotowałam :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham tą odżywkę, jest treściwa i w ogóle cudowna. Zużyłam już chyba z 5 opakowań, jak nie więcej. Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Odkryłam tą odzywkę kilka miesięcy temu i rownież uwielbiam. Rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze tej odzywki, ale czytałam o niej wiele dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jej. Gdzie się kochana podziewałaś tyle czasu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pochłonęły mnie obowiązki studenta. Ale już wracam i obiecuję poprawę! :)

      Usuń
  8. czytałam o niej dużo dobrego i chyba w końcu się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Po długim długim czasie i ja się na niego skusiłam i jestem bardzo zadowolona z tej odżywki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam tę odżywkę i spisywała się poprawnie, bez większych szałów ;) Widzę, że masz starszą, lepszą wersję składu, stąd może dlatego u Ciebie się tak świetnie sprawuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo możliwe. Pewnie znowu 'poprawili' skład...

      Usuń
  11. Bardzo lubię tą odżywkę, zużyłam już kilku opakowań.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja muszę w końcu ją wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Good thinking. Im curious to think what type of impact this would have globally? Sometimes people get a little upset with global expansion. Ill check back to see what you have to say.
    Cycling Games 43

    OdpowiedzUsuń
  14. tez miałam przyjemność jej używać, fajnie rozczesywało mi się po niej włosy i ten zapach :) bardzo przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Skoro tyle osob zachwala to muszę koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...