sobota, 16 lutego 2013

Wibo Gel Like nr 7 Blue Lake - (przed)premierowo w blogosferze

To było chyba oczywiste, że jako pierwszy na paznokciach zagości mój kolor :)

Rozbielony niebieski zmieszany z odrobiną zieleni to dla mnie kwintesencja wiosny i lata. Kolor optymistyczny i rzucający się w oczy, jednak nie krzykliwy. Całkowicie kremowy, bez żadnych drobinek.
Taki właśnie był mój zamysł przy tworzeniu koloru do kolekcji. Mam nadzieje, że się udało.


Buteleczka bardzo przypomina te z kolekcji Express Growth, jednak tutaj na zakrętce znajdziemy własnoręczny autograf twórczyni koloru oraz adres jej bloga - w tym wypadku mój.


Z tyłu buteleczki znajdziemy informację o tym kto wybrał dla Was odcień, nazwę lakieru i QR kod przekierowujący na mojego bloga.


Pędzelek jest równo ścięty i dość wąski co jednak jet tu dużym plusem.


Pierwszym zaskoczeniem była dla mnie gęstość lakieru. Jestem przyzwyczajona do tych mniej gęstych, przez co na początku nakładanie go nie szło mi zbyt dobrze, ale praktyka czyni mistrza :)
Plusem jest to, że przy cienkich warstwach dobrze kryje.

Mała wskazówka: Najlepiej nakładać go cienkimi  warstwami. Wtedy unikniemy wszystkich przykrych niespodzianek i nie będziemy czekać wieczności na wyschnięcie.

Dane techniczne:
Pędzelek: Długi, cienki.
Konsystencja: Gęsta.
Krycie: dwie cieniutkie warstwy dla pełnego krycia   
Cena: 5,69zł/szt
Gdzie: Drogerie Rossmann (od marca do sierpnia - edycja limitowana)







Muszę przyznać, że było mi dość ciężko dobrze ująć kolor. Myślę, że najlepiej odzwierciedlają go zdjęcia z lampą.






I jak Wam się podoba?

Dodatkowo mam dla Was informację, że już niedługo będziecie mogły zgarnąć kilka egzemplarzy Blue Lake, więc bądźcie czujne :) Oczywiście zaplanowałam też coś dla moich stałych komentatorek!

90 komentarzy :

  1. Ale ladny! Coś czuję, że się z nim zaprzyjaźnię, gdy tylko będą dostępne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny kolor, na pewno kupie :D :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny, ale czy czasem juz tego nie bylo ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo ladny kolor.jak bedzie dostepny to moze zakupie

      Usuń
    2. Myślę, że bardzo ciężkie, prawdopodobnie nawet niemożliwe jest prześledzenie wszystkich lakierów i stworzenie czegoś całkowicie unikalnego. Ja przy tworzeniu tego odcienia kierowałam się tym, czego mi brakowało, chciałam stworzyć odcień, którego długo szukałam, a niestety nie znalazłam. Na pewno jakaś firma ma w swojej ofercie kolor bardzo podobny, ale czasem to właśnie małe różnice sprawiają, że dany kolor nam się podoba, a inny, bardzo podobny już nie :)

      Usuń
    3. kolor śliczny,tylko nie przepadam za takimi pędzelkami;) wole szersze;)

      Usuń
    4. śliczny mam podobny z innej firmy:)

      Usuń
  4. wyglada przeslicznie, jeszcze raz gratuluje wlasnego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to już jest coś własny lakier ;) piękny kolorek stworzyłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. już się nie mogę doczekać tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie dość, że własny kolor, to jeszcze taki ładny;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny odcień bardzo letni:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny odcień błękitu, ale na paznokciach tego nie widzę...Za jasny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba, szczególnie na zdjęciach z lampą. Cudowny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowny :) wygląda jak niebo, aż mi się zatęskniło za latem ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kolor :) Będę musiała sobie go zakupić !

    OdpowiedzUsuń
  13. o kurczaki, na pazurkach wygląda obłędnie - lato przybywaj!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Czuję, że zaprzyjaźnię się z nim gdy będzie już dostępny <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda świetnie :) Bardzo wiosenny!

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wygląda, jest idealny na nadchodzącą wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Naprawdę świetny :) Kupię na pewno ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda prześlicznie ! Ajjj chciałabym go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ajjjjj, piękny kolorek :-)
    chętnie odwiedzę rossman jak już będą w sprzedaży!

    OdpowiedzUsuń
  20. kolor jest świetny i bardzo Ci dziękuję, że stworzyłaś właśnie taki- szukałam już bardzo długo takiego odcienia w wykończeniu bez żadnych shimmerów itp.

    OdpowiedzUsuń
  21. o już znam odpowiedź na moje pytanie :) trzeba sie bedzie udać do rossmana . Lakier piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale świetny :D Chcę wszystkie kolory z tej kolekcji :D

    OdpowiedzUsuń
  23. piękny kolorek wybrałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  24. ale zieja ;DDD tez chce meic sowj lakier ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładny kolorek, właśnie sobie uświadomiłam, że nie mam w swojej kolekcji żadnego lakieru w takim odcieniu :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak dla mnie Rossmann mógł się bardziej postarać i wybrać do tej kolekcji jakieś bardziej zaskakujące kolory, bo dziewczyny pisały/mówiły, że takie również tworzyły.
    Z całej serii Twój jednak najbardziej mi się podoba. Przepiękny czysty jasny błękit :) A taki, który nie smuży wcale nie tak łatwo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także wysłałam propozycje bardziej szalonych odcieni, ale myślę, że dział marketingu Wibo postawił na bardziej uniwersalne kolory ze względu na to, że powinny trafić w gusta większej liczby odbiorców :)

      Usuń
  27. Bardzo ładny kolor, którego nie posiadam w swojej kosmetyczce, ale dzięki Tobie chyba na niego się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kolor świetny, bardzo mi się podoba, ale ciekawi mnie, jak to się w ogóle odbywało? Jak musiałaś zgłosić ten swój kolor? Jakoś go zaprojektować czy jak? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako Ambasadorka Wibo miałam możliwość przesłania swoich propozycji kolorystycznych :)

      Usuń
  29. Bardzo mi się podoba. Teraz mam na pazurkach kolor Siouxie - Mint Sorbet, ale kolejny na pewno będzie Twój. <3

    OdpowiedzUsuń
  30. mój ulubiony odcień :))


    ps. u mnie nowa notka - zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. WOW...pikęny!! napewno musze go kupić

    OdpowiedzUsuń
  32. Prześliczny, świeży kolorek, którego brakowało mi na sklepowych półkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kolor jest przepiękny :) W końcu coś w tym kolorze bez żadnych drobinek - dziękuję Ci za jego stworzenie. Mam tylko nadzieje, że uda mi się go dorwać w Rossmannie :) Czekam też na fotki pozostałych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Lubię lakiery wibo. Nie są drogie, a całkiem ładnie się prezentują na paznokciach. (;

    OdpowiedzUsuń
  35. oh, wygląda genialnie, strasznie podoba mi się ten kolorek ! Odwaliłaś kawał dobrej roboty tworząc taki odcień lakieru. ;))

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak dla mnie ten kolor jest numerem jeden całej kolekcji! ogromnie Ci gratuluję możliwości stworzenia własnego lakieru:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kolor super :D mam podobny lakier, który bardzo miło kojarzy mi się z zeszłorocznym latem :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Przecudny kolor, świetny pomysł. Gratuluję :)
    Bardzo mi się podoba i dziękuję jeszcze raz.
    Całuję Cię, Gosiu ;**
    Paulina :)))

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękny jest ten kolorek *_*
    Gratuluję "swojego autorskiego lakieru"

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczny jest ten błekitek !

    OdpowiedzUsuń
  41. Przepiękny kolorek! Jeśli jakieś kupię to ten na pewno:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Jeden z tych kolorów, który krzyczy - KUP MNIE! KUP MNIE! Jest piękny <3

    OdpowiedzUsuń
  43. Jaki ładny! Gratuluję i wyrażam podziw dla świetnej roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczny, gratuluję, że trafi do sprzedaży! :D

    OdpowiedzUsuń
  45. najpiękniejszy z całej kolekcji!! :) i właśnie dlatego trafiłam teraz na twojego bloga ;D

    OdpowiedzUsuń
  46. super kolor, zreszta mój ulubiony:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczny kolor! Na pewno kupię!! Gratuluję.
    http://my-life-in-warsaw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. kupiłam dzisiaj ten lakier ;) własnie takie dokładnie koloru szukałam i znalazłam, jak wróciłam do domu to zauważyłam na nim napisany link do blogspota i od razu weszłam i tak znalazłam się u Ciebie ;) pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  49. Zostałam dziś szczęśliwą posiadaczką Twojego lakieru. I muszę przyznać, że jest obłędny! Na paznokciach wygląda o niebo piękniej niż w buteleczce. Cudo, prawdziwe cudo. A co do konsystencji-mój nie jest gęsty, jest idealny. Mój absolutny hit :)

    OdpowiedzUsuń
  50. u mnie tak samo jak u "olusky". pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  51. stworzyłaś przepiękny kolor ! u mnie recenzja :) http://panna-em-makeup.blogspot.com/2013/03/wibo-nail-obsession-blue-lake.html obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  52. Wlasnie wrocialam z rossmana wlasnie z Twoim lakierkiem. Cuuudowny. W bielsku bialej w jednym rossmanie nie bylo tylko Twojego kolorku i musialam isc do innego :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Wlasnie wrocialam z rossmana wlasnie z Twoim lakierkiem. Cuuudowny. W bielsku bialej w jednym rossmanie nie bylo tylko Twojego kolorku i musialam isc do innego :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Poszłam do Rossmana. Patrzę, i mowie do siebie, ale super kolor. Jakaś linia blogerek, super myślę sobie. I imiona blogerek, z ciekawości patrze jakie mam imię. "Gosia", widocznie stworzony został dla mnie, bo i ja mam Gosia na imie :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  55. mam go właśnie na paznokciach :) kolor przepiękny :) jestem nim zachwycona :) ale faktycznie sprawił mi odrobinę trudności przy aplikacji i troszkę go uszkodziłam nie będąc świadoma, że jeszcze dokładnie nie wysechł, ale kolor wynagradza wszystko :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  56. mam go i jest super :))) takze gartulacje :) piekne masz pazurki:)

    OdpowiedzUsuń
  57. właśnie nim maluje paznokcie ;d

    OdpowiedzUsuń
  58. Właśnie dzisiaj go kupiłam, jest piękny :) Wcześniej nie znałam twojego bloga, a szkoda. Zapraszam Cię na mój kanał na Youtube, eciapeciaa

    OdpowiedzUsuń
  59. Dzisiaj właśnie go nabyłam :) Z nakrętki się dowiedziałam o Twoim blogu :) Zwrócił moją uwagę swoim kolorem i brakiem drobinek :) Dokładnie takiego szukałam! Tylko faktycznie ciężko się maluje ze względu na gęstość, ale z czasem mi to wyjdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Uwielbiam lakiery wibo. Wczoraj zakupiłam ten odcień i tak naprawdę z buteleczki dowiedziałam się o Twoim blogu :) Kolor jest niesamowity :D Niestety, gęstość nie odpowiada mi zupełnie.. Cięzko jest go nałożyć bez przegięcia w jedną, albo w drugą stronę (za mało lakieru lub zbyt dużo).
    Ale tak jak mówisz-to kwestia do wypracowania :)

    Kolorek idealny na wiosenne dni i lato :D Czuję, że będzie moim ulubionym tego sezonu :)

    Pozdrawiam ciepło! :)

    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  61. Właśnie go kupiłam.Wygląda przeuroczo :3

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...