czwartek, 28 lutego 2013

Wyniki rozdania



Tym razem z podliczniem uporałam się szybko i już teraz możecie poznać zwycięzców.



Zaczynając od moich stałych obserwatorek, które zgłosiły chęć wygrania:

Lakier numer jeden zdobywa   Dagusia




A teraz losowanie z całej listy osób (moje obserwatorki także brały w nim udział dostając maksymalne 3 losy):

Lakier numer dwa poleci do  anne-mademoiselle


Zdobywczynia trzeciego lakieru jest Sauria80
 (80 ucięłam przy zgłoszeniu, ale sprawdzałam i nie zgłosiła się żadna inna Sauria)



Gratuluję Wam dziewczyny i proszę o kontakt ze mną w ciągu 3 dni. 

A Ci, którym się nie poszczęściło mogą spróbować swoich sił w rozdaniu organizowanym u Summer:

Do wygrania 'mój' lakier i nagroda główna - Benetint!




25 komentarzy :

  1. Gratulacje dla zwyciężczyń:)

    Serdecznie Pozdrawiam!:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję dziewczynom wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję ... było blisko, ale nie udało się.
    Marzę o tym kolorku, wczoraj w moim Ross jeszcze nie było tej kolekcji. Ale zapoluję na nią :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale się cieszę, wczoraj w Rossmannie z bliska oglądałam ten lakier i myślałam, że fajnie byłoby wygrać :P Wysłałam mail :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :) Nie wiem czemu, ale tak myślałam, że Dagusia wygra :D

    OdpowiedzUsuń
  6. szczęściary :) gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nasza Dagusia to ma szczęście do rozdań...GRATULUJĘ wszystkim!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak to mawiają głupi to ma zawsze szczęście :D hehe oczywiście żart bo za głupią się nie uważam ale podobno jestem w czepku urodzona :D dziękuję kochana już podaje dane :):) i cieszę się że wytestuję to cudo :)

      Usuń
    2. Niektórzy po prostu mają szczęście do losowań :)

      Usuń
  8. woooow :( czy to możliwe, żebym była aż 2 razy tak blisko !! ? jak smuuutno ^^ no nic ;D Gratuuuulacje :)) a ja bede musiala sie wybrac do rossmanna omom < 3

    OdpowiedzUsuń
  9. hura!! sauria jest tylko jedna i to ja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolałam się upewnić, aby później nie było wylewania żalu przez jakąś pominiętą duszę :)
      Pisz proszę mail z adresem to jutro zawitam na pocztę :)

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ah wysłałam maila na adres :
      herself_and_i.blogspot@poczta.onet.pl

      Usuń
  11. Jaaa ;D A tak blisko byłam... :(
    Gratuluję ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje zwyciężczyniom : )
    http://my-life-in-warsaw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...