wtorek, 19 lutego 2013

Electric Orange od Siouxie, czyli Wibo Gel Like nr 2

Ostatnio trochę monotematycznie, ale w końcu skoro mam całą kolekcję przed premierą to trzeba się trochę pochwalić i pokazać Wam efekty pracy z Wibo Gel Like.


Zaraz po moich niebieskościach przyszła kolej na pomarańczę od Siouxie, którą ona sama pokazywała już u siebie (o tutaj).
Idealnej pomarańczy poszukuję od dawna. Nie mam sprecyzowane, czy ma być matowa, kremowa czy przepełniona drobinkami. To po prostu ma być ten kolor, który mnie zachwyci i powali na kolana. Muszę Wam powiedzieć, że Electric Orange w 90% trafia w moje gusta (czy zostanie top pomarańczą dowiem się latem, kiedy się trochę opalę)


Dane techniczne:
Pędzelek: Długi, cienki.
Konsystencja: Gęsta jak u całej kolekcji.
Krycie: dwie cieniutkie warstwy dla pełnego krycia   
Cena: 5,69zł/szt
Gdzie: Drogerie Rossmann (od marca do sierpnia - edycja limitowana)


 Kolor to mocna pomarańcza z mnóstwem drobinek (dostrzegam w nim pomarańczowo-czerwono-złote i srebrne).

Lampa

światło dzienne
 Kolor jest naprawdę śliczny, optymistyczny, letni. Myślę, że powinien świetnie wyglądać przy opaleniźmie, choć przy moich bladych kończynach także dobrze się prezentuje. 

Konsystencja jest dość gęsta i myślę, że przy całej serii bez dobrego topu ani rusz. U mnie sprawę załatwia Seche Vite, który niestety skurczył lakier i końcówki wyglądają na starte. Od razu mówię - wina topu! Chyba najwyższy czas kupić nową butlę. 

Pierwsze dwa zdjęcia najlepiej oddają kolor. Później słońce zgasło i wszystko nabrało szaro-burych tonów.







U Siouxie wygląda na zdecydowanie jaśniejszy, bardziej żarówiasty, u mnie prezentuje się znacznie spokojniej, ale mi to pasuje! W pełnym słońcu bez chmur w tle prezentuje się zdecydowanie bardziej Siouxiowo :D 



29 komentarzy :

  1. kocham Cię, tak pięknie go zaprezentowałaś :) rzeczywiście super zobaczyć go u kogoś innego niż ja (chciaz pół roboty u mnie pomalowało nimi pazurki). Mi Seche ściągnął bardziej mietkę (spiłowałam końcówki do sesji)i widać ale przy pomarańczy nie jest tak źle.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mój klimat, ale popatrzeć miło :) Myślę, że na lato będzie idealny.

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wygląda na Twoich slicznych pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się :) Bardzo ładnie się prezentuje, wiele bloggerek zaciekawiło mnie tymi lakierami. Poza tym przepiękne masz paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi sie ten kolorek, do złudzenia przypomina mi mojego ukochanego Jumpy ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. U Ciebie pięknie wygląda, ja bym się nie odważyła. Nie lubię Wibo, ale myślę, że do tej serii wyjątkowo się przełamię. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. marzy mi sie aby chociaż jeden pzretestować z tej kolekcji.
    to byłoby cos nowego na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  8. marchewka :D ale lubię marchewki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny, również poszukuję pomarańczy dla siebie ale to nadal nie jest dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny kolorek, kojarzy mi się z sorbetem (pewnie przez drobinki) XD

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor ciekawy ale jak dla mnie osobiście to opcja typowo letnia.
    Prezentuje się bardzo fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny, zdecydowanie pozytywnie pobudza ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak dla mnie to ...taka pomarańczowa oranżada- a shimmerek to bąbelki! takie mam skojarzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie przepadam, za pomarańczą na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...