niedziela, 17 lutego 2013

Sleek w akcji

Po krótkiej przerwie Sleek powraca!


Po raz kolejny czas na zaprezentowanie moich umiejętności (a raczej ich braku) w malowaniu własnego oka. W roli głównej dwie paletki Sleek - Storm i Sunset.


Prosty make up w różu z dodatkiem zieleni na dolnej powiece (która wygląda jak czerń...)


Zdjęcia z kategorii tych enigmatycznych, ponieważ nie znalazłam żadnego na którym mam normalną minę :)






Czego użyłam?

Oczy:
Baza Art Deco
Róże i zieleń z paletek Storm i Sunset
Tusz Wibo zielony + IsaDora Big Bold
Czarna kredka Virtual

Twarz:
Podkład to prawdopodobnie Loreal True Match
Puder Maybelline Affinitone
Bronzer Hoola
Odrobina różu Sleek Rose Gold
Rozświetlacz W7 Africa

Usta:
Golden Rose nr 98

31 komentarzy :

  1. ładny naturalny makijaż, nie podobają mi się jednak rzęski, przypominają trochę pajęcze nóżki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki już urok posiadanie długich, ale rzadkich rzęs :)
      Dodatkowo przyczynia się tu tusz, który mimo wielu pozytywów nie najlepiej się u mnie sprawdza.

      Usuń
  2. Aż się nie mogę doczekać swojej pierwszej paletki ze Sleeka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow jakie dlugie rzesy;-) jestes zadowolona z bazy artdeco?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baza sprawuje się bardzo dobrze i nie mam jej nic do zarzucenia (recenzja już niedługo) ale i tak wolę elfową :)

      Usuń
  4. Zazdroszczę Ci takich długich rzęs ;p Wyglądają pięknie. A cd ogólnego makijażu to bardzo ładny i naturalny , doskonale nadaje się na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj na co dzień potrafią być mocno kapryśne, ale i tak dziękuję :)

      Usuń
  5. zazdroszczę rzęs moich nawet z tuszem nie widać :(
    a makijaż fajny na dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tam jakiś brak umiejętności malowania :D Mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię sleeka :) sama mam storm i Oh so special :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiekny make up :) bardzo Ci w nim do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładnie :)
    tylko tej czarnej kredki bym nie dawała, za dużo jej i psuje efekt
    co do rzęs wiem jakie potrafią byc kapryśne ;))
    używaj typowo pogrubiających tuszów, nie będzie efektu pajęczych nóżek
    są bardziej suche i ładniej 'osiadają' na rzęsach

    OdpowiedzUsuń
  10. Rozdanie kosmetyczne u mnie! Zapraszam :)
    http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne oczy. Jak dla mnie bombowo. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio makijażystka malowala mnie używając tej bazy i jeszcze nigdy w życiu tak długo mi się cienie nie trzymały - bez najmniejszego osypania, rozmazania. Muszę ją kupić.

    OdpowiedzUsuń
  13. lubie tak podkreslone i podwiniete rzesy :)
    ladny make up, delikatny =)

    OdpowiedzUsuń
  14. piekne oczy *.* obserwuje ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. A mi się podoba :) zdecydowanie lepiej to wygląda niż te moje nieudolne próby makijażu oka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładny i delikatny :) takie makijaże uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz piękne rzęsy :) Makijaż subtelny i delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajny delikatny makijaż;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękny makijaż :) Uwielbiam delikatne makijaże :)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Zazdroszczę tak długich rzęs! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam paletkę Storm, zielony cień jest nieruszony, kompletnie nie mam na niego pomysłu.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...