wtorek, 30 października 2012

Wibo Glamour Nails nr 2


Przedstawiam pana z najnowszej już dostępnej kolekcji Glamour Nails od Wibo. Ten kolor to numerek 2. Po otwarciu typowany był na lakierowy numer jeden, ale został zdetronizowany przez swojego brata. Ale nie o tym dziś.

Numer dwa to piękny brąz, raczej zimny ocień gdyby nie masa złoto-podobnych drobinek. Wibo widać w jesienno zimowej kolekcji stawia na brokaty.


Wracając do tematu, kolor dość ciężki do uchwycenia, bo i niezły z niego kameleon. Na co dzień dość delikatny i subtelny, ale jak zobaczy trochę słońca odkrywa swoją imprezową duszę ;]

A teraz kilka danych technicznych:

Pojemność i cena: 9,5 ml, około 10 zł
Pędzelek: Zwykły, lakierowy bez szału.
Konsystencja: i znów nie wybija się niczym oryginalnym - ot, lakier
Krycie: jedna kiedy chcemy wersję transparentną, 2 do pełnego krycia
Wytrzymałość: Przy bazie i topie u mnie trzyma się tydzień.

Lampa

i bez lampy
 Wszystko byłoby pięknie, gdyby nie mój egzemplarz, który lubi płatać takie figle:




I przechodzimy do zdjęć napaznokciowych, czyli lampa i no-lampa








Tak wiem, na palcu serdecznym niezidentyfikowane 'coś' pod lakierem. To efekt nakładania lakieru na lakier. A wcześniej było to:


16 komentarzy :

  1. ładny kolor, kojarzy mi się ze świętami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. spodziewałam się innego efektu, kolor w buteleczce o wiele ładniej wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor w butelce a na paznokciach to dla mnie dwa zupełnie inne odcienie :)

      Usuń
  3. ale numer ja pomalowałam nim pazurki wczoraj - wszystkie ambasadorki lecą w tej samej kolejności. Nieprawdopodobne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wybaczyłabym mu wszystko za ten kolor i drobinki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny ten kolor. :D
    Nie lubię jak mi się tak nakrętka oddziela ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest uroczy ;D muszę go mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba :) Ładnie wygląda na pazurkach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiłam ten sam wczoraj i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...