poniedziałek, 22 października 2012

Wibo BOX vol. 2

... czyli drugi Wibo BOX już u mnie :)
Cieszę się całkowicie a pierwsze wrażenie po otwarciu - WOW!

Bez zbędnego rozpisywania się zapraszam na fotorelację z otwierania

Wszystko zapakowane zostało w pudełeczko, które po otwarciu wyjęciu Listu od Pani Emilii wyglądało tak:


A w środku:

  • Cała kolekcja cieni Fashion Colors 2. Odcienie śliczne i dostałam cień Spanish Love, który zachwycił mnie już na zdjęciach promocyjnych. Poza tym na żywo świetnie prezentuje się też Swiss Garden. Waga - 2,5g
Górny rząd od lewej: My Soul, HoneyMoon, Clubbing Sunrise  Dolny rząd: Feelin Hot, Spanish Love, Swiss Garden



  •  Cała kolekcja lakierów Glamour Nails. Już na wstępie mogę powiedzieć, że kolor pierwszy po prawej jest obłędny! Lakiery mają po 9,5 ml
Numerki na buteleczkach od lewej: 4 ,3, 1, 5, 2

  •  3 odcienie pomadek z serii Eliksir, która zastępuje pomadki nawilżające firmy (te w fioletowych opakowaniach). 4,2g


Od lewej: numer 07, 06, 08



  • 2 lakiery Lovely Moulin Rouge z kolekcji Must Have. 9 ml każdy.
Kolor po lewej: 7 po prawej 9

  • Duży pędzel do cieni Lovely. Poprzedni bardzo polubiłam, zobaczymy jak będzie z tym.


  • Zapachowy woreczek od Szafa.pl



I jak Wam się podobają nadchodzące nowości od Wibo? Coś zainteresowało Was szczególnie?

23 komentarze :

  1. Pomadki nawilżające zapowiadają się baardzo ciekawie! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. super paczka :) pomadki i lakiery mnie interesują najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo lepsza zawartość niż w pierwszym boxie, który był słaby. Najbardziej zainteresowały mnie pomadki, więc czekam na swatche.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny box! pomadki nawilżające są idealne na jesień i lakiery cudne :) zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  5. och pomadki mi się bardzoo spodobały ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo jaka świetna zawartość ! Mój box zapewne jutro dojdzie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. rzeczywiście jest się czym chwalić, taki box:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna paczka! zazdroszczę po cichu:)
    szminki, lakiery i pędzelek rzuciły mi się w oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. o szalone rzeczy :D świetny box!

    OdpowiedzUsuń
  10. pomadeczki ładne, ale lakierki to takie trochę koszmarki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. super, właśnie szminek mi brakowało w poprzedniej paczce:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten drugi wibo box jest równie świetny co pierwszy, super pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomadki mi się spodobały :)
    Dużo rzeczy dostałaś, zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też jestem zachwycona zawartością, lakiery i pomadki są obłędne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się dosłownie wszystko ;D szminki i lakiery szczególnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tym razem jakoś lakiery mnie nie kuszą ale cienie i pomadki zapowiadają się ciekawie. Czekam na swatche :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zakochałam się w kolorach tych pomadek są genialne :) czekam na ich recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lakiery wyglądają interesująco. :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...