czwartek, 11 października 2012

nudziak od Wibo

W ostatnim czasie na blogu nie pojawia się nic nowego, a mnie praktycznie nie widać. Wszystko spowodowane jest przez okropne choróbsko, które postanowiło mnie rozłożyć. Dziś taka notka-gotowiec, abyście o mnie do końca nie zapomniały a ja postaram się wrócić do świata żywych jak najszybciej i bardziej uczestniczyć w życiu Waszych blogów, które staram się przeglądać na bieżąco.


Choć ostatnio mocno ograniczam się w kupowaniu nowych kosmetyków, a w szczególności lakierów, obok tego pana nie mogłam przejść obojętnie. W ostatnim czasie na moich pazurach zapanowała jesienna chandra, a ten kolor idealnie się wpasował.
To taki całkowicie typowy nudziak bez szału i fajerwerków, czyli to czego od dawna mi brakowało. Ale, żeby nie było za nudno dodałam trochę fantazji, czyli krpoki zapożyczone od Monici, tylko w wersji nieco bardziej 'mojej' i mniej precyzyjnej. Druga opcja to motyw zapożyczony z naklejek na telefon dodawanych do gazet dla młodszej młodzieży :)










I opcja numer dwa:






12 komentarzy :

  1. delikatny, klasyczny- takie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wygląda z tymi dżetami, bardzo ładny nudziak :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem fajny jak jest z dodatkami, ale sam w sobie tez ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Opcja numer dwa zdecydowanie bardziej mi się podoba - lubię wszystko, co się świeci lub błyszczy :)
    Bardzo ładny nudziak.

    Buzaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorek jakoś nie przypadł mi do gustu, strasznie pożułkły jest.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś nie przepadam za tym lakierem...
    Twoje propozycje fajnie się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Juz gdzieś go widziałam. ładny jest skubany;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ostatnio lubię takie neutralne kolorki na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam nudziaki, ale jakoś lakierów Wibo mam bardzo mało!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...