sobota, 13 października 2012

Sky nails - step by step

Powoli wracam do świata żywych ( baardzo powoli)



Dziś notka, która wskoczyła do harmonogramy bez kolejki. Zainspirował mnie facebook, który pokazał mi oto takie (lub choć trochę podobne) pazurki. Bardzo proste do wykonania, a nawet efektowne. Mi przypomina chmury na niebie :)

Chętnych bez dalszego wstępu zapraszam na zdjęciowy step.


I przepraszam za nieestetyczne wykonanie. Trochę trudno nałożyć lakier bez zalewania skórek próbując jednocześnie nie wypluć własnych płuc.



Oj nie lubię tego granatowego koszmarka. Kolor, choć według mnie piękny nie rekompensuje super uciążliwego zmywania...
ps. step zaczęłam od razu od granatu na paznokciach. Base coat oczywiście opcjonalny, ale przy tym lakierze niezbędny, chyba, że lubimy mieć niebieskie palce.



 Wersja opcjonalna, ale top wygładzi nam lekko strukturę rozmazanego lakieru i oczywiście da piękny połysk.

I oto nasz efekt:








17 komentarzy :

  1. Takiego czegoś jeszcze nie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo jakie pomysłowe! Na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie widziałam jeszcze czegoś takiego, choć powiem, że całkiem mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. slczne pazurki :d

    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania śliczna bransoletka ! :)
    http://fashion-style-viola.blogspot.com/2012/10/konkurs-z-bettybizuteria.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Kreatywnie, ale jakoś nie do końca jestem do tego przekonana.

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem Ci, że bardzo ciekawie to wygląda ;) Jak niebo z chmurkami :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem fajny efekt ;D takie efektowny hi hi ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny patent :D spróbuje na swoich coś pokombinować :D

    OdpowiedzUsuń
  9. wow! ale świetny pomysł!
    tego jeszcze nie było, to będzie hit;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale świetne! Nie wpadłabym na to:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie Ci to wyszło ;d Widziałam kiedyś filmik na yt z takim mani ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Na to bym sama jeszcze nie wpadła a wyglada całkiem ciekawie :) I pewnie ja sie na to skusze :D

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...