sobota, 27 października 2012

Zakupy


Dziś post zakupowy, czyli coś, czego nie było od dawna. Wszystkie rzeczy zakupione na przełomie września i października, choć jest też pare
 niedobitków z sierpnia. Trochę się tego uzbierało, ale nie jest to jakaś ogromna liczba.

A teraz po kolei:

Najpierw to, co nie załapało się na zdjęcia:
  • Tangle Teezer
  • Pędzel Hakuro H77

  •  Podkład Pharmaceris kryjący - ma swoje dobre i złe dni
  • tusz Essense multi action - był zachwyt, rozczarowanie a teraz znów zachwyt. Zobaczymy co będzie dalej
  • Zgniło zielony eyeliner Lovely - ulubieniec końca sierpnia
  • Metaliczny eyeliner Golden Rose w niebieskim odcieniu - to samo co wyżej
  • Olej do włosów Bhringraj kilka użyć za mną ale na efekty trzeba poczekać
  • Jedwab CHI
  • 3 błyszczyki Bell
  • Baza pod ciene Hean
  • Róż w musie Essence z limitowanki Fruity - jedyny produkt, którego zdecydowanie nie lubię. Kategoryczne nie dla tego pana. Jedyne co z nim zrobiłam to kilka próbek dla innych osób.
 Ostatnie zakupy, czyli promocja w Sephorze i trochę Inglota
  • Lakier z odżywką(?) Sephora w pięknym bordowym kolorze. Zapłaciłam 12 zł (cena regularna 30 zł)
  • Pomadka Sephora nr 19 - śliczny lekko różowo-pomarańczowy kolor. Zapłaciłam 15 zł (cena regularna chyba 45zł)
  • próbki podkładów: nawilżający Sephora i dr Irena Eris
  • Olejek zapachowy z Home&You - wanilia i czekolada
  • paletka 10 okragła
  • 6 nowych wkładów
- 330 matte
- 423 Pearl
- 422 Pearl
- 502 Double Sparkle
- 208 Kobo
- 105 Kobo
4 ostatnie kolorki uzyskałam dzięki wyprzedaży u Krzykli :)


  •  Paletka Essence Sun Club trafiła do mnie całkowicie niespodziewanie

18 komentarzy :

  1. Świetne zakupy! Chętnie zobaczyłabym paletkę Inglot w całej okazałości. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo jestem ciekawa Olejku bo od dłuższego czasu mam ochotę na niego i Heenarę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba też muszę w końcu zamówić Tangle Teezera, bo niedługo wyłysieję od szczotki...

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne ma kolorki ta paletka Essence - w ogóle cudne kosmetyki ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale zakupy :) Czaję się od pewnego czasu na podkład pharmaceris, ale jakoś mam za duży zapas teraz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem pokaźne zakupy ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem ciekawa jak podkład się sprawuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Również posiadam błyszczyk z Bell :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zakupy :) Widzę, że lubisz błyszczki Bell :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam tą bazę z Hean i bardzo ją lubię sprawdza się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. genialne kolorki, musze spróbowac tego tuszu

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam bazę hean i bardzo ją sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...