czwartek, 15 grudnia 2011

Safari w roli głównej

Dziś chcę przedstawić Wam lakier Safari w kolorze lekko niebiesko-zielono-niewiadomojakim.




Pojemność i cena: 12ml/ok 5 zł
Pędzelek: Tradycyjny, dość wąski, długi. Wygodnie się nim maluje, choć czasem nabiera za dużo lakieru.
Konsystencja: Dość gęsta, ale dobrze się nakłada.
Krycie: W niektórych odcieniach wystarcza jedna warstwa. Ja nałożyłam 2 dla pełniejszego krycia.
Wytrzymałość: Na paznokciach utrzymuje się dość dobrze. Wytrzymuje ok 5 dni.
Schnięcie: I tu może pojawić się problem bo 2 pełne warstwy wysychają na moich paznokciach ok 2h a później i tak tworzą się odgnioty ...
Ogólnie: Lakier mogę polecić, bo dostajemy dużo lakieru za małą cenę. Kolory są naprawdę ładne, a cena przystępna.

A teraz zaspę Was archiwalnymi zdjęciami, kiedy moje paznokcie mi się podobały i były długie. No cóż, teraz pozostaje mi odżywka i czekanie aż wrócą do takiego stanu.








A teraz dla porównania moje paznokcie obecnie:
Nie dość, że krótkie to jeszcze połamana na tak lichej długości.

6 komentarzy :

  1. może warto byłoby poużywać jakiejś odżywki? :) ja zastanawiam się nad nail tekiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze nie miałam okazji testować lakierów z safari

    OdpowiedzUsuń
  3. całkiem fajny ten niebieski lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To samo się stało u mnie z paznokciami. W końcu ścięłam na krótko i czym prędzej muszę się zaopatrzyć w którąś z odżywek z Eveline.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kolor :))
    oczywiście dodaję sie do obserwatorów :))

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...