wtorek, 1 listopada 2011

Skarby z Ebaya




Dziś nie kosmetycznie. A mianowicie chciałam Wam pokazać część mojej kolekcji biżuterii z ebay'a. Uwielbiam szperać po zakamarkach tego serwisu i znajdywać prawdziwe perełki. Wyglądowe jak i cenowe -większość  kolczyków, które dziś pokaże kosztowało 1$!
A więc do rzeczy:


 Nie pokazuję wszystkich, bo tylko te znalazłam kiedy wpadłam na pomysł tego posta. Mam jeszcze kilka (może 4) par, któtymi pewnie jeszcze się pochwalę.






 #1

 Kolczyki misie. Wykonane są z przezroczystego plastiku. Prezentują się świetnie. Kupując je trafiłam na promocję 2 w cenie 1 i tym sposobem miałam 2 pary kolczyków za dolara!






#2
 Te kupiłam przy większych zakupach. W sumie nawet nie przyjrzałam im się dokładnie, ale kiedy przyszły nawet mi się spodobały. Cena-1$




#3
 Jedne z pierwszych jakie kupiłam na ebay'u. Nieźle się zdziwiłam kiedy zobaczyłam 2 inne kolczyki. Cena-1$




#4
 To samo co wyżej. Kupione w tym samym czasie.





#5
 A te kolczyki przyszły aż z Indonezji o ile się nie mylę. Zamówiłam białe, ale przyszły fioletowe wraz z karteczką przeprosinową, bo białych nie było. Na zdjęciu widać, że troszkę poodpadała z nich farba. Ale i tak je lubię. Cena-2$






 #6
 Kolczyki usta. Kiedyś wielka sensacja, dziś pełno ich na allegro. Właśnie tego nie lubię. Kupie coś orginalnego, niespotykanego a po jakimś czasie pół miasta w tym lata ehhhh... cena-1$




I to by było na tyle. Postaram się jeszcze pokazać brakującą część kolczyków, naszyjniki i inne skarby z ebay'a. W tle zdjęć moje pazury za którymi straaasznie tęsknie :( No cóż kiedyś odrosną :P

2 komentarze :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...