czwartek, 20 października 2011

Kabuki

A dziś o moim najukochańszym pędzlu, a mianowicie kabuki prosto z ebay'a.


Pędzel ten zakupiłam jakiś rok temu na ebay'u za jakieś 15zł. Jak dla mnie za tą cenę jest on po prostu GENIALNY! Ma wielkość standardowego kabuki, jest niesamowicie miękki i zbity.
Nadaje się świetnie do pudru (w tym celu go używam) jak i do różu, co było dla mnie lekkim zaskoczeniem. Początkowo myślałam, że taki wielki pędzel będzie robił wielkie różowe placki ale byłam w błędzie. Wystarczy lekko dotknąć nim róż i nałożyć na policzki. Otrzymamy lekki, cudowny efekt.
Co do mycia to także nie sprawia kłopotów i nie odkształca się. Schnie trochę długo ze względu na dużą ilość włosia do wyschnięcia.
A teraz fakt, który był totalnym zaskoczeniem: przez cały czas użytkowania nie wypadł z niego ani jeden włosek (!!!).
Pędzel przyszedł do mnie w małym, czarnym etui, które jest całkiem przydatne jeśli chcemy nosić pędzel ze sobą.
Podsumowując: polecam, polecam, polecam. Jestem z niego mega zadowolona. Pędzel idealnie wbija się w twierdzenie "tanie, a dobre"




6 komentarzy :

  1. wygląda na mięciutki. etui mnie jakoś rozczuliło, kabuki z własnym ubrankiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O a może masz jeszcze linka do sprzedającego? Albo na tym pędzelku jest jakaś firma? Bo chętnie bym go kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że ja nie ogarniam kupowania na ebay... Można ta znaleźć perełki w niesamowitych cenach. A ten pędzelek prezentuje się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam kabuki z elfa :) uwielbiam go.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja właśnie szukam jakiegoś fajnego kabuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wiem dlaczego ale nie mogę dostać się do komentowania Twojej ostatniej notki, a chciałam napisać że uwielbiam tusze MF. :-)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...