poniedziałek, 1 sierpnia 2011

TAG: Nigdy nie wychodzę z domu bez...

Dotarł do mnie pewnien tag (no dobrze może troszkę się wprosiłam) od krzykli za co bardzo dziękuje :*


Zasady zabawy:
1. Podaj 5 produktów kosmetycznych łącznie z nazwą firmy, które stosujesz wychodząc z domu, takie must have na wyjście (można dołączyc zdjęcia)
2. Utwórz osobny post na swoim blogu z kopią obrazka i informacją kto Cię otagował,
3. Przekaż zabawę i zasady 5 innym blogierkom

A więc moja piątka must have: (zdjęcia wklejam na dole )

1. Podkład Max Factor Xperience
Jest to mój ukochany podkład i jedyny jaki kupiłam po raz 2. Ma ładne krycie, jest lekki i ma filtr (nie wielki, bo SPF10 ale zawsze coś)
2. Puder matujący, tutaj 2 typy: Max Facor Creme Puff oraz E.L.F High Definition Powder
Oba pudry kocham i stosuję zamiennie :) Elfoski HD jest moim typem na sytuacje ekstremalne, ponieważ prawie nic nie jest w stanie go ruszyć.
3. Tusz do rzęs, Ace of Face extra volume prestige No 2
Tusz, który bardzo lubię i pisałam o nim TU Chociaż stosuję go zamiennie z Colossalem Maybelline
4. Róż/Brązer, ostatnio polubiałam się z Contouring Blush&Bronzing Powder E.L.F'a
Róż z tego duetu ma bardzo fajny odcień, a brązer mimo drobinek u mnie daję dość matowy (ale nie płaski!) efekt :)
5. Błyszczyk Inglot, Sleeks Cream 90 połączony z odrobiną bezbarwnego Sally Hansen Lip Inflation  
Ten duet na ustach bardzo mi odpowiada :) Inglot ma piękny różowy kolor a Sally dodaje ciekawego efektu mokrych i powiększonych ust


Nominuję:


A teraz kilka zdjęć :
 Podkład Max Factora


 E.L.F. Puder HD

Creme Puff Max Factor


 E.L.F. Duet różu i brązera


 U góry szczoteczka Ace of Face, na dole colossal Maybelline (ta z kawałkiem żółtej zakrętki)


 Błyszczyk Inglota

 Efekt inglota i sally hansen

3 komentarze :

  1. Uwielbiam colossala! A efekt na ustach wyszedł super :) Będę obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny efekt na ustach daje połączenie inglota i sally hansen :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...