sobota, 5 kwietnia 2014

something on red


   Tym razem mocno archiwalnie, czyli pierwsze próby namalowania czegoś przy pomocy farbek akrylowych. No właśnie, 'czegoś' to zdecydowanie najlepsze słowo. Ale to nie mój brak umiejętności ma grać dziś główną rolę, a cudowna, żeolowa czerwień Golden Rose nr 317 z serii proteinowej. Lakier ma typowo żelowe wykończenie, a pokryty dodatkową warstwą Seche Vite prezentuje się genialnie!

   Nakładanie jest bezproblemowe, a konsystencja ułatwia równomierne rozprowadzanie lakieru na płytce. Dwie warstwy dają pełne krycie bez prześwitów końcówek. Genialna czerwień, co potwierdza fakt, że zużyłam już prawie całą buteleczkę o dość sporej pojemności 12,5 ml.

19 komentarzy :

  1. Ojeeeej! Jakie równe płytki! I jak się błyszczą <3

    OdpowiedzUsuń
  2. PIĘKNY czerwony!!!!... i motyw pajączka świetny:)

    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany ! Motyw pająka nie dla mnie ;) boję się pająków ;) Piekna czerwień ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. super motyw pajaka, mimo ze w rzeczywistosci bardzo sie boje, na paznokciach mi sie podoba ;)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł, ale panicznie się boje pająków:(

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja uważam, że robalek wyszedł fajnie :) Piękny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny kolor i cóż za precyzja :))
    u mnie już ostatnie dni urodzinowego Konkursu, byłoby mi miło gdybyś zajrzała :)) mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/05/urodzinki-konkurs-rozdanie.html Serdecznie zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  8. wow. ( obat miom ) cool! vypadat krásná, elegantní a půvabná vůbec. Úspěch vždy pro váš blog. Zde jsem také měl dobrý článek. ( obat miom )

    OdpowiedzUsuń
  9. Otworzyła salon kosmetyczny i myślę o tym gdzie kupić myjnie fryzjerskie podwójne, tani stolik kosmetyczny i stół do masażu „nieskończone zen chomikuj. Gdzie najlepiej szukać takich sprzętów? Czy możecie polecić jakąś hurtownie? Czy warto zamawiać przez Internet? Wybrałam sklep www.newfacebeauty.pl, lampa-lupa.pl/. Salon w Warszawie, zapraszam wszystkich. Rabaty dla klientów z bloga)

    OdpowiedzUsuń
  10. this treatment for your neck problems, so you dont to do surgery or etc -> cara mengempesken benjolan di leher thanks for your informations

    OdpowiedzUsuń
  11. this is how we do -> Obat hepatitis paling ampuh thanks for your informations


    you need to click this is the best one -> obat nyeri liver cause you will know how the secret is


    is your family have a big disease such -> mengobati penyakit kuning cause the world should know it

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...