środa, 2 lipca 2014

Manhattan Lotus Effect Nail Polish Glitter 10S Gliter Gold

  Z lakierami Manhattan (a w sumie to z całym asortymentem tej firmy) nigdy nie było mi po drodze. Pierwszy lakier z logiem M na zakrętce otrzymałam w ramach współpracy i sprawował się całkiem dobrze, jednak nadal szafa Manhattan nie przyciągała mojej uwagi na dłużej. Drugi egzemplarz ich lakierów zasilił moją (cięgle rozrastającą się kolekcję) o kolejny odcień. Tym razem zdecydowałam się na złoty brokat opatrzony symbolem 10S o nazwie Glitter Gold.

   Sam kolor to bezbarwna baza w której zatopiono mnóstwo brokatu ze znaczną przewagą złota, choć dopatrzeć możemy się także zieleni oraz srebra. Za ceną około 11zł dostajemy 11ml emalii z naprawdę dobrze wyprofilowanym pędzelkiem. Trwałość zaliczam na plus, na paznokciach pokazuję Wam mani po 4 dniach noszenia. Nic nie odpryskuje, nic się nie ściera - takie lakiery lubię najbardziej. Na paznokciach 3 warstwy (solo) utrwalone standardowo Seche Vite.





12 komentarzy :

  1. piekny, jakby jeszcze sie go latwiej zmywalo to wogole bylo by super

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju jaki on jest śliczny, czegoś takiego szukałam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie się prezentuję ale chyba wolę jednak sreberka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt świetny :) Na imprezę bym takie pazury chciała ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam glittery na stopach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny,choc zdecydowanie nie na codzień.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny choć ja bym go nie użyła na wszystkich pazurkach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja odzwyczaiłam się od brokatowych lakierów, ale kiedyś bardzo często ich używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny efekt na większe wyjść, ale jak dla mnie to wolę po prostu osypać pazurki brokatem, a pieniądze zainwestować w coś "ciekawszego" :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...