poniedziałek, 16 stycznia 2012

I ♥ DeeZee

Foxy JC5 Mint Blue

Dziś szybki post, bo chciałam się tylko pochwalić. Pochwalić butami i miłością do sklepu internetowego DeeZee [KLIK!]
Buty kupiłam trochę w ciemno i bez namysłu. Poprostu miałam głęboką nagłą potrzebę kupienia sobie TAKICH butów (a która z nas nie miewa takich chwil :) A więc postawiłam na miętowy kolor (i z czym ja to teraz połączę?)  i ciach. Kupione. Zamówienie złożyłam w zeszłą niedzielę, pieniądze wpłaciłam w banku we wtorek, a dziś buty dotarły do mnie. Tak więc wysyłka jest szybka :)
Kiedy już uległam i kupiłam postanowiłam dowiedzieć się czegoś więcej o firmie. Komentarze bardzo podzielone. Jedni kochają, drudzy nienawidzą. Ja obecnie jestem jak najbardziej na tak! Strasznie bałam się kupowania butów przez internet, ponieważ ogólnie rzecz ujmując mam problematyczną nogę (rozmiar 40, wysoką na tzw podbiciu i dość szeroką) tak więc nie byłam niegdy przekonana do takich internetowych zakupów, ale przekonałam się :) Buty są świetne, przynajmniej po pierwszych, domowych testach (na większe wyjście muszę zaczekać bo jak na przekór spadł śnieg ehhh)
Tak więc podsumowując z zakupu jestem bardzo zadowolona.Co mogę powiedzieć o tym modelu - jeśli planujecie zakupy zmierzcie dokładnie wkładkę, bo numeracja nie jest na pewno zaniżona. Moja 40 to taka solidna 40, buty są sznurowane więc można je trochę 'podrasować' do nogi, ale od razu uprzedzam, że w palcach (na moje szczęście) są dość szerokie.
Co najważniejsze buty są bardzo dobrze wyprofilowane. Idąc w nich nie czuję w ogóle wysokości (a tak, wysokość :) -13,5 cm, w tym 5cm platforma). Cena też jest ok. Za ten model po odliczeniu rabatu dla nowych klientów i darmowej wysyłki (sklep urządza tygodniowe darmowe wysyłki /kurier UPS/ dla poszczególnych modeli wybranych na fb) zapłaciłam 159 zł. Tak więc bardzo polecam sklep!


Kolor wyszedł trochę przekłamany w sztucznym świetle. Zdjęcia z lampą lepiej go oddają, choć to nadal nie to :)


Foxy JC5 Mint Blue

Foxy JC5 Mint Blue



Foxy JC5 Mint Blue

Foxy JC5 Mint Blue

Foxy JC5 Mint Blue


A Wy, kupowałyście już jakieś buty w DeeZee?

7 komentarzy :

  1. Cześć ;) bardzo, bardzo podobają mi się buty typu lity, i szukałam właśie opinii o podróbach z deezee, no i właśnie jakimś cudem znalazłam się u ciebie na blogu ;) czy mogłabyś powiedzieć mi, ale jak najbardziej szczerze czy są wygodne, stabilne i wg ? Jestem o krok od ich kupna, ale jestem osobą, która raczej spontanicznych zakupów nie robi i muszę być 100 procentowo przekonana do produktu ;) Z góry dzięki i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są wysokie więc do najwygodniejszych nie należą (dla mnie) jak wszystkie obcasy. Na pewno mogę powiedzieć, że są stabilne. Nie umiem zbyt dobrze chodzić na takiej wysokości (szczególnie po strasznie nierównych chodnikach mojego miasta) ale te w tym wypadku się sprawdzają. Wygoda jest względna. Założyłam je pierwszy raz gdy tylko znikł śnieg więc miałam lekki szok (zimę przechodziłam w totalnie płaskich butach). Następnym razem było już dobrze, mogę wychodzić w nich pół dnia (schodząc z górek, chodzić po schodach itp) :) Moja stopa jest dość niewymiarowa (mam stopę wysoką w podbiciu i szeroką w palcach) więc dobór obuwia u mnie jest problemem i to sporym jednak te wydają się całkiem ok, są regulowane wiązaniem więc powinny pasować większości. Nie są totalnie wygodne i śmigać jak w płaskich w nich się nie da, ale nie czuć wysokości (a jest spora).Mam do nich mieszane uczucia ale kupiłabym je ponownie. Tak więc myślę, że jeśli lubisz wysokie buty, to mogę Ci je polecić :) A i oczywiście baardzo przyciągają wzrok :) W małych miastach (jak moje) zwracają uwagę każdej mijanej osoby a nawet komentarze "popatrz mamusiu jakie śmieszne buty!" (no dobrze, sześciolatce mogę wybaczyć taki komentarz hehe)

      Usuń
  2. Z DeeZee mam jedne z moich ulubionych botek na obcasie. Są niesamowicie wysokie i wygodne ;) Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pytanie jaką ta 40-stka ma numer wkładki ;D

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...