wtorek, 25 marca 2014

Wibo Express Growth 299 + pierwsza Blue Lakowa galeria


   Jak już na pewno zdążyłyście zauważyć serię Express Growth od Wibo darzę ogromną sympatią. To chyba najliczniejsza grupa lakierów w mojej kolekcji z wielu względów - dostępności, idealnej konsystencji, dobrze wyprofilowanego pędzelka, uroczych buteleczek oraz tego jak genialnie sprawują się na moich paznokciach.



   Lakier ukrywający się pod numerem 299 to idealny kandydat na lato - intensywny, neonowy, nie przejdzie niezauważony nawet w największym tłumie. Jak zawsze w wypadku tej niezwykle udanej serii, lakier gładko sunie po płytce nie rozlewając się ani nie tworząc smug. Na płytce standardowe dwie warstwy przykryte Seche Vite. Zdjęcia pochodzą z archiwum, więc nie wiem, który to ich dzień, ale obstawiam, że to około 5-6 dniowe mani.













Jak możecie zauważyć, jestem w trakcie małego blogowego remontu, a to co widzicie to stan przejściowy, a nie kocowy efekt. Stary wystrój odrobinę mnie już znudził, więc postanowiłam wprowadzić kilka zmian.

Wraz z tymi zmianami, wpadłam na pomysł sporządzenia prawdziwej Blue Lake'owej galerii, gdzie można by było obejrzeć jak prezentuje się na Waszych paznokciach. 
A więc jeśli macie ochotę dołączyć do tego projektu proszę Was o przesłanie zdjęcia/zdjęć Waszych paznokci pomalowanych Blue Lake (zarówno zdobień jak i BL solo) na adres: herself_and_i.blogspot@poczta.onet.pl i tytułem "Blue Lake - zdjęcia do galerii"
W przypadku jeśli recenzowałyście BL proszę także o link do posta.

A na koniec chciałam serdecznie podziękować za wszystkie wiadomości jakie od Was dostałam w związku z moją dość długą nieobecnością. Przypominam także, że cały czas możecie być na bieżąco śledząc herselfandi na Instagramie - tam jest mnie pełno.
A wyniki rozdania ogłoszę w ciągu najbliższych dni!

13 komentarzy :

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny kolor i piękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny kolorek aczkolwiek ja nie przepadam za lakierami Wibo i ich zapachem :(

    OdpowiedzUsuń
  4. mam ten kolor i go uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne paznokcie :) kolor też całkiem nie zły .

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny kolor

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor super, uwielbiam czerwień. Nareszcie jesteś! I te zmiany, fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tylko jeden czerwony lakier, który de facto nie jest mój, bo podkradłam go siostrze ;-) Ten prezentuje się bardzo ładnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolor i kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...