niedziela, 2 lutego 2014

Colour Alike 449

   Przyznam szczerze, że lakiery Colour Alike przez bardzo długi czas były mi nieznane. Kiedy jednak dostałam możliwość przygarnięcia kilku buteleczek tej firmy nie wahałam się długo i szeregi mojej kolekcji zasiliły się m.in. o lakier oznaczony numerem 449.

Kolor opisałabym jako metaliczną, ciemną zieleń, choć momentami bardziej przypomina szarość. Kolor niepozorny i w moim odczuciu nieszczególnie ciekawy, dlatego też zdecydowałam się na małe urozmaicenie w postaci srebrnych gwiazdek.

   Nakładanie lakieru nie jest problematyczne, jednak znam lakiery lepiej współpracujące. Standardowe dwie warstwy zapewniają pełne krycie. Całość pokryta warstwą SV.

Producent:Colour Alike
Odcień: 449
Pojemność:  8 ml
Cena: ok. 10zł
Wykończenie: metaliczne
Pędzelek: standard
Konsystencja: dość gęsta, jednak nie stwarza problemów przy aplikacji




16 komentarzy :

  1. Ma coś w sobie, choć nie skusiłabym się :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zakochana w tych lakierach ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. niestety nie mój kolor, ale w końcu muszę się skusić na jakiś lakier z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W grudniu zamówiłam moje pierwsze lakiery CA i szczerze mówiąc podbiły moje serce ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor ładny, ale nie mój :) Natomiast u ciebie wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się ten kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor zdecydowanie nie mój, ale prezentuje się ładnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam lakiery Colour Alike i mam ich sporą kolekcję

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor ciekawy.
    Fajnie się prezentuje na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie jestem fanką metalicznych wykończeń, jednak u Ciebie prezentuję się ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mój kolor, choć całkiem ładny. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Colour Alike nie miałam jeszcze ale jest kilka kolorów, które mam nadzieję zakupić w najbliższej przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba nie w moim guście...nie wybrałabym takiego koloru.

    OdpowiedzUsuń
  14. kolorek zupełnie do mnie nie trafia ;p

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...