czwartek, 27 grudnia 2012

WIBO BOX numer cztery

Czwarty, świąteczny Wibo Box przyszedł do mnie z zaskoczenia. Tym razem firma Wibo nie zapomniała o Was, moi drodzy czytelnicy.



 W pudełku oprócz poniższych kosmetyków znalazłam także list od pani Emilii oraz życzenia.

  • Róż w kulkach.

Jest to połączenie delikatnego, mocno błyszczącego różu i żółto-złotych kuleczek. Efekt całkiem dobrze uchwycony na poniższym zdjęciu.


  • Moje ukochane Express Growth o numerkach 482 (w rzeczywistości kolor jest nieco ciemniejszy, bardziej atramentowy) i 480 (brzoskwinia z mnóstwem złotych drobinek) 

  • Wibo Futura o numerkach 3 i 1
  
  • Extreme Nails 502 i 493

  •   Ultraczarne eye linery o wysokim połysku

  • Pędzel do pudru Lovely

  • Mini notesik z przyklejanymi karteczkami od zszywka.pl


  • Lakiery Extreme Nails

Od lewej mamy numerki: 177, 78, 52, 75, 362
Z pudełka jestem bardzo zadowolona. Znalazło się w nim to co lubię najbardziej, czyli lakiery, więc zasypię Was mnóstwem lakierowych postów w najbliższym czasie.

A Wy, co sądzicie o czwartym Wibo Box'ie? No i oczywiście wypatrujcie Wibo-rozdania :)

I nie zapomnijcie się zgłosić do rozdania, które trwa jeszcze do poniedziałku


 

17 komentarzy :

  1. Lakiery mają świetne kolory, ciekawa jestem eyelinera, bo szukam dobrego :>

    OdpowiedzUsuń
  2. na zdjęciu z kuleczkami widzę bardzo ładny lakier na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Musiała ci sprawić ta paczuszka wiele radości , zawartość jest po prostu super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy box ;_) Ja też wyczekuję mojego.

    Ładny lakier widzę na Twoich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całość prezentuje się wspaniale ! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. te futura genialnie wygladaja ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne lakiery, ostatnio bardzo je polubiłam :)

    Wibo

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie Wibo zaskoczyło, ale tak szybką wysyłką przed samymi świętami, miło:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Box lakierowy to nie moja bajka, nie używam lakierów (aczkolwiek lubię je oglądać :D ) :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Box na bogato :) Bardzo dużo lakierów i to różnorodnych, fajnie :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...