środa, 26 września 2012

Róż/Bronzer Inglot

Dziś recenzja produktu, który uwielbiam pod każdym względem, a mianowicie różu od Inglota, który w moim przypadku stał się idealnym matowym bronzerem.




Inglota kocham całym sercem. Czy to pomadki, błyszczyki czy genialne cienie. Puder, który mam średnio mi odpowiada, ale nie jest zł. Ten produkt przemówił do mnie od pierwszego maźnięcia testerem i musiał być mój.
Jest to kolekcja(?) Freedom System, czyli kupujemy osobno opakowania i wkłady. Są różne warianty. Ja zdecydowałam na opakowanie pojedyncze, które kosztowały chyba 12 zł. Wkład różu to wydatek 15 zł, więc łącznie 27 zł za 6 g produktu to cena, którą można znieść.

 Producent umieścił kolor o numerze75 w palecie róży, ale dla mnie to typowy bronzer w ciepłej brązowej tonacji. Bezdrobinkowy.
Jest łatwy w aplikacji, nie sprawia większych problemów. Można nakładać kilka warstw dla mocniejszego efektu, ale myślę, że byłby wtedy dla większości za ciemny. Ja nakładam go flat topem z elfa. Utrzymuje się bardzo dobrze, schodzi razem z podkładem. Nie mam mu nic do zarzucenia, może oprócz tego, że troszkę pyli.
 Dodatkowym plusem jest dla mnie jego pudrowy zapach.


Zdjęcia opakowania robione późną porą z lampą i bez dlatego kolory się różnią. Na polikach efekt w świetle dziennym.

Bez lampy

z lampą

z lampą

bez lampy

Bez lampy

 z Lampą
Podsumowując, polecam. Produkt tani, wydajny, i o bardzo dobrej trwałości.




13 komentarzy :

  1. Bardzo fajnie wygląda na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny daje efekt na policzku, lubię róże inglota ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. też kiedyś kombinowałam w inglocie żeby znaleźć idealny bronzer i kupiłam ciemny puder w kamieniu, który jednak się nie sprawdził:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy ciekawy ale dla mnie roz powinien byc rozowy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. inglot ma naprawdę bardzo dobre produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super wygląda na twarzy, ale rzeczywiście nie ma nic z różu :P

    OdpowiedzUsuń
  7. O, kolor na zdjęciach wydaje się super i strasznie ładnie wygląda przy Twojej cerze:) Dla mnie chyba byłby ciut za ciepły:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny kolorek :) Ja obecnie uzywam Sleeka :)
    Zapraszam na nowe posty i do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...