poniedziałek, 13 lutego 2012

Przegląd róży i bronzerów


Na początku chciałam usprawiedliwić swoją dość długą nieobecność - jednym słowem choroba wygrała i rozłożyła mnie dokładnie. Ale przynajmniej przedłużyłam sobie ferie o tydzień :)
Ale już czuję się lepiej i zabieram się za nadrabianie blogowych zaległości :)
Na pierwszy ognień - róże i bronzery z mojej kolekcji.
Niestety niektóre są nieopisane z numerków z powodu tego, że zostały wypożyczone na studniówkę. Jak tylko je odzyskam uzupełnię numerki :P

Post postanowiłam podzielić na pierwszy post ogólny ze zdjęciami i kilka mniejszych gdzie pokażę Wam efekt na skórze i krótko opiszę.

A oto zdjęcia, które zrobiłam już baaardzo dawno :




A teraz swatche:
Od lewej: Vipera nr 16; Paese nr 2; bronzer z duo E.L.F; Miss Sporty 005 cinnamon; Wibo nr 11; Paese nr 33; Paese nr 30, róż z duo E.L.F; Paese nr 21


Z lampą; rozświetlacz collection 2000 i bronzery Vipera

Bez lampy

Bez lampy

z lampą

z lampą

bez lampy

Recenzję produktów:

Brązer Vipera nr 16

Róż z duo E.L.F

1 komentarz :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...