niedziela, 27 listopada 2011

Kiss...Kiss...Kiss Box!

A teraz o Kiss Box'ie :)

Zdjęcie pochodzi z oficjalnej strony www.kissbox.pl


Kiss box ma być polską odpowiedzią na Glossy Box dostępny w Angli.
Miesięczna subskrypcja to koszt 25 zł
Cena znośna, ale samo zapisanie się wymagało nielada zdolności.
I tura miała odbyć się (chyba 14 listopada) między 20 a 24.
O 23 brakło mi cierpliwości i poszłam spać. Rano boxów już nie było, więc dałam sobie spokój.
Załapałam się jednak na II turę i około środy kiss box powinien znaleźć się u mnie :)
Ale dla tych, którzy się nie załapali - Dziś do zgarnięcia jeszcze 2 boxy na ich fanepag'u na facebook'u  :)
Jeśli macie ochotę, próbujcie może uda Wam się wygrać :P
A ja cierpliwie zaczekam do środy aby ujrzeć moje całuśne pudełko (oby tylko te miniaturki to nie była Ziaja i krem Nivea :P)

Ps. Chciałam zaczerpnąć Waszej opinii co do koloru czcionki. Czy ten kolor jest lepszy czy powrócić do bieli (zmieniłam bo zdawało mi się, że trochę męczy oczy przy czytaniu) :)

2 komentarze :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...