sobota, 10 września 2011

Wróciłam !!!

Uffff... W końcu udało mi się powrócić :) Nie było mnie chyba z miesiąc i troszeczkę się już stęskniłam za pisaniem. A teraz się usprawiedliwie: na początek- rozpoczęcie roku szkolnego, które zniszczyło mój wakacyjny rozkład zajęć i rozproszyło. Później byłam chora i nie byłam w stanie nic sensownego wybazgrolić, a kiedy już się do tego zebrałam.... BUM. Laptop odmówił posłuszeństwa i przestał kontaktować ze światem :(
Ale dzięki uprzejmości mojego brata ( i pół godzinnym atakiem śmiechu i wyrzutem, że "tak to tylko ja potrafie coś zepsuć". Nie moja wina. Myślałam- 2 antywirusy = lepsza ochrona, ale teraz już wiem, że to tak nie działa:)) wróciłam tam gdzie chciałam być (nie wiem czy wszyscy się połapali w tym jakże krótkim zdaniu, ale tworzenia "chińskich autostrad" to moja specjalność).
Dzisiejsza notka (która tworze od rana z przerwami na tamowanie nosowych krwotoków) będzie miała taki trochę szkolny charakter, ponieważ chcę dziś pokazać moją szkolną kosmetyczkę :) A oto i ona:

 A  w środku:


 Proszę nie zwracać uwagi na moje okropnie pomalowane i połamane paznokcie i kawałek biurka oraz kabel od laptopa - nie mogłam tego ładnie uciąć, denerwowało mnie to, więc postanowiłam zostawić jak jest :)

A teraz to co trzymam w środku:
  • Paczka chusteczek - luzem w torbie zawszę noszę jeszcze dodatkową paczkę, te są do osuszania rąk poumyciu
  • Fenjal balsam do ciała - miniaturka 30ml, którą używam jako kremu do rąk
  • Tami chusteczki antybakteryjne - jeszcze nie użyłam ale na pewno się jeszcze przydadzą
  • Wellness Beauty - żel pod prysznic (miniaturka 50 ml). Mnie służy jako mydło do rąk (kto jeszcze zna problem braku jakiegokolwiek środka mycia rąk w szkole?).
  • Dettol żel antybakteryjny do rąk. Jestem ogromną fanką takich żeli, są dla mnie zbawieniem w miejscach gdzie nie mam możliwości umycia rąk. Ten jest średnio trafiony - oczyszcza tak jak każdy, ale nie przepadam za jego zapachem. Taki żel trzymam chyba w każdej torebce, a na zbliżającą się wycieczke w góry, zamierzam zaopatrzyć się w sporą buteleczkę z dozownikiem :)
  • Puder - w zależności od tego jaki nałożę rano, do kosmetyczki zabieram odpowiedni. Na zdjęciu akurat Creme Puff MF, który noszę ze sobą najczęściej
  • Gąbeczka do pudru
  • Tusz do rzęs - nie poprawiałam nigdy rzęs w szkole, ale noszę tak profilaktycznie :) Na zdjęciu noszony prawie zawsze colossal
  • \Błyszczyk/szminka - zabieram to czym aktualnie jestem umalowana. Na zdjęciu powiększający usta chyba z Eveline.
To już wszystko na dziś. Obiecuję, że kolejna notka pojawi się już niedługo, a ja zabieram się za komentowanie Waszych blogów :)

2 komentarze :

  1. Dettol znam tylko ze środka czyszczącego , mocno śmierdzącego ale skutecznego, stosowałam go w hotelu w Szkocji do detoxu (oczywiscie bylam w pracy).
    Z tymi dwoma antywirusami mnie rozśmieszyłaś :P Zdolna jesteś tak samo jak i ja :D
    Niestety też mam mało czasu a przydałoby sie dodac jakas recenzje ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się nigdy nie chciało nosić do szkoły kosmetyczki, tylko puder z lusterkiem, błyszczyk, szczotka ;p


    Mój blog zapraszam na 1. rozdanie! :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...