poniedziałek, 18 lipca 2011

Przyśpieszacz opalania i kolejne rozdania



Dziś o przyśpieszaczu opalania Ziaja

Działanie według producenta:
* Przyśpiesza proces opalania się skóry
*Doskonale poprawia naturalny koloryt
*Lekko natłuszcza i likwiduje uczucie szorstkości naskórka
*Zapobiega nadmiernej utracie wody

Największy minus produktu - brak jakichkolwiek filtrów...
Moje wrażenia:
Na pewno na plus zapach, który jest bardzo delikatny, fakt, że jest w atomizerze co ułatwia dozowanie produktu oraz cena ( 10 zł za 100 ml). Jest on jednak niewydajny - po jednym opalaniu z koleżanką (obie się nim smarowałyśmy) zostało pół opakowania. Strasznie szybko się wchłania i znika. Ze wsmarowywaniem nie ma problemu, wszystko odbywa się bez problemu :) Jednak wszystko się strasznie do niego lepi...
Jednak wracając do działania. Przy użyciu tego olejku bardzo szybko i ładnie się opaliłam (nie licząc nieco poparzonych pleców). Ja jednak nie mam większych problemów z opalaniem ( ahhh ta ciemna karnacja), więc nie wiem jak sprawdzi się u bladolicych :) Lecz co do samej opalenizny: Nabrała ładnego brązowego koloru z domieszką szarego (efekt nawet fajny, zdecydownie lepszy niż pomarańcz :) )
Podsumowując jestem z olejku zadowolona. Za tą cenę warto spróbować.


A teraz, kolejne rozdania w jakich postanowiłam wziąść udział :

Rozdanie u Świrrruski
Rozdanie trwa do 20 lipca



Rozdanie u Lusterko Em
Rozdanie trwa do 24 lipca




Rozdanie u Innocent greed
Rozdanie trwa do 31 lipca




Rozdanie u mllou
Rozdanie trwa do 24 lipca





Rozdanie u Sheva 
Rozdanie trwa do 2 sierpnia



Rozdanie u Jampi
Rozdanie trwa do 7 sierpnia


Rozdanie u Miszmasz
Rozdanie trwa do 21 lipca


Powodzenia :)

1 komentarz :

  1. używałam tego przyspieszacza i na sloncu i w solarium i bardzo mi przypadł do gustu dzieki zapachowi i nawilżeniu : ) jednak rzeczywiscie wydajnosć kuleje.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...